Handelsbetingelser
Generelle oplysninger
Roomroom ApSCVR-nr. 41545909
Stranden 29, 6000 Kolding
E-mail: info@roomroom.dk
Telefon: 53 83 22 22
Betaling
KreditkortDu kan betale med følgende kreditkort: Visa/Dankort, VISA, Visa Electron, MasterCard, Maestro. Vi tager IKKE kortgebyrer. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. Alle priser er oplyst i DKK og er incl. 25% moms.
Mobilepay
Hos os kan du betale med Mobilepay, og fremgangsmåden vil her være:
I betalingsvinduet indtaster du dit mobiltelefonnr.
Du godkender betalingsanmodningen der nu vises i din Mobilepay App.
Beløbet trækkes efterfølgende på det kreditkort, som du har tilknyttet til din Mobilepay konto.
Vi har modtaget din bestilling, og den vil straks være undervejs.
Levering
Normal leveringstid i Danmark er 1-3 hverdage efter, at vi har modtaget ordren.Levering i Danmark: Alle leveringer sker med GLS. Der er fragtfri levering på alle ordrer over DKK 399,- til GLS Pakkeshop.
Levering i EU: Alle leveringer sker med GLS eller Postnord.
Aktuel fragtpris fremgår ved ordreafgivelsen.
I tilfælde af prisfejl, udsolgte eller udgåede varer, tastefejl eller lignende forbeholder Roomroom sig ret til helt eller delvis at annullere aftalen, eller udskyde leveringen. I så fald informerer vi dig hurtigst muligt via mail eller telefon.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget din vare.Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du skal sende en mail til info@roomroom.dk, hvor du gør os opmærksom på, at du ønsker at udnytte fortrydelsesretten. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Varens stand når du sender den retur
Det eneste vi kræver er, at varen leveres tilbage i samme stand, som den er modtaget. Dvs. ubrugt og i samme emballage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. Hvis du fortryder dit køb, får du refunderet dine penge. Hvis varen er værdiforringet, fratrækkes det beløb, du hæfter for.
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes utilstrækkelig returemballering, eller at du har brugt den uhensigtsmæssig ift., hvad der er nødvendigt for fastslå varens art, egenskaber og funktion, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage, afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Pengene tilbageføres via samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Bytter du til en ny vare, skal du blot bestille den nye vare via webshoppen og sende den anden vare retur som beskrevet på denne side. Vi refunderer når vi har modtaget pakken og tjekket alt ser fint ud.
Tilbagebetaling af købsbeløbetDine penge bliver returneret hurtigst muligt efter vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for fortrydelsesretten. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb som du hæfter for. Beløbet bliver tilbagebetalt på det kort, som er brugt ved betaling.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Hvis manglen er opstået som følge af slitage, en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd er dette ikke en berettiget reklamation.Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Ønsker du at reklamere bedes du fremsende mail til info@roomroom.dk med beskrivelse af fejlen samt meget gerne fotodokumentation.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
I FORBINDELSE MED UDNYTTELSE AF FORTRYDELSES- ELLER REKLAMATIONSRETTEN SKAL VAREN SENDES TIL:
Roomroom ApS
Stranden 29
DK-6000 Kolding
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Varer sendt til os pr. efterkrav vil ikke blive modtaget.
Du kan også fortryde købet eller reklamere ved at give os besked og herefter aflevere varen personligt i butikken i åbningstiden fra mandag til fredag mellem 10.00-18.00 og lørdag mellem 10.00 og 15.00.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på telefon 53 83 22 22 eller mail info@roomroom.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 31.01.2023